Klacht: Extra@Home vervoerders hebben mijn deur glas gebroken en brutal weg gegaan

zhurchik op 07 juni 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag hebben de vervoerders van Extra@Home mijn 2-delige bank opgehaald om naar Otto terug te sturen.
Eerst mijn handtekening gevraagd, daarna gingen ze de bank eruit halen.
Het tweede deel van de bank ging moeilijk door de deur en ze moesten hard duwen waardoor de glas aan de voordeur stuk ging.
Ik liet het direct zien maar ze zeiden “Wij zouden niet weten wie dat gedaan heeft”.
Toen direct gebeld met extra@home en ze hebben contact genomen met chauffeur maar hij zei weer dat hij weet niet of ze dat hebben gedaan.
In de bijlage zijn fotos van de schade.

Gewenste Oplossing:

Ik wil vergoeding van het installatie van een nieuwe glas.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 10 juni 2017 om 15:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste O Peters,

Hartelijk dank voor uw melding.

Wat jammer om te vernemen dat er schade is ontstaan na de levering van uw bestelling.

Graag vraag ik om 3 duidelijke foto`s van de schade te maken. En deze in de bijlage in de mail naar Extra@Home te verzenden. Graag met een korte omschrijving van de schade met de gegevens van het bezorgadres.

Het mailadres is [email protected].

Bij ontvangst wordt de melding in behandeling genomen en door gezet naar de vervoerder waar de bezorgers voor werken.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

zhurchik

Heeft op 10 juni 2017 om 19:55 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Hallo,

Ik had toen 7 juni direct de klacht naar [email protected] verstuurd, met mijn gegevens en foto's van de schade. Omdat niemand heeft gereageerd op mijn bericht, had ik mijn klacht hier op klacht.nl geplaatst.

En mijn klacht is nog niet opgelost, ik snap niet waarom veranderen jullie de status van de klacht.

Reactie van de melder van de klacht zhurchik

7 jaren geleden - En waarom duurt het zo lang om te reageren, wij zitten al 3 dagen met gebroken voordeur glas

Bericht van Extra@home

7 jaren geleden - Beste O Peters, Harrelijk dank voor uw reaciie. Op het moment is het erg druk en is er een achterstand ontstaan bij het verwerken van de ingezonden mail. Graag vraag ik u om nogmaals de mail met de foto`s in te sturen. Zodat de desbetreffende mail naar de juiste afdeling verzonden kan worden, om uw schademelding in behandeling te kunnen nemen. Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Extra@Home Klantenservice

Bericht van Extra@home

7 jaren geleden - Beste O Peters, Ik heb begrepen van de collega `s van de schade afdeling dat uw schademelding is doorgezet naar de vervoerder. U heeft inmiddels hiervan een bevestiging via de mail ontvangen. De vervoerder zal deze melding in behandeling nemen en zo nodig contact met u opnemen betreft de voortgang hiervan. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door zhurchik