Klacht: deel 2 waar is mijn pakketje

MyloNala op 03 januari 2015 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik hoopte dat ik vandaag klaar zou zijn met klagen, maar helaas. Het laminaat is eindelijk binnen. Maar ik mis nu nog de plinten. De bijbehorende plinten had ik tegenlijk met het laminaat gekocht met 20% korting. Ik wederom gebeld naar de gamma (medewerkster was overigens zeer behulpzaam en begripvol). Verhaal verteld enzij vertelde mij dat het wel was verzonden. Ze heeft contact opgenomen met extra@home. Ook bij extra@home stond het pakket met plinten eveneens op afgeleverd. Beetje een vreemde zaak. De gamma medewerkster zou via de bezorger kijken of het pakket nog ergens rond zweeft, maar kan mij morgen pas wat laten weten. Mochten ze pakket kwijt zijn, krijg ik mijn geld terug gestort. Ik vroeg hoe het dan zit met de korting, ook hier zou ik morgen wat over horen. Ik ben behoorlijk boos over het gebeuren. Vind dit niet professioneel en ook geen goede service! En ik ben zeer benieuwd of ik via deze site nog een reactie van extra@home krijg. Een compensatie mag gerust!

Gewenste Oplossing:

Als dit bedrijf zijn beleid aanpast, beter en eerder communiceert, en als bedrijven stoppen met verzenden via extra@home totdat deze zijn zaakjes beter heeft geregeld.
En een reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Extra@home

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Zal vandaag wel weer niks horen aangezien ze op zaterdag gesloten zijn......

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Extra@home nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Maandag 5-1 om 15.00 toch nog maar eens contact gezocht met klantenservice gamma. Bleek dat mijn plinten op een verkeerd depot waren beland.... ik kreeg een welgemeende excuses van de beste man en hij verzekerde mij dat ik woensdag 7-1 mijn plinten zou krijgen. Het is vandaag 7-1 en nu is het 2.55. Ik heb nog geen bericht gehad van extra@home dat ze een pakket komen leveren. Dus zal om 8.00 toch maar weer bellen! Bedankt voor het verspillen van mijn bel minuten!

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Volgens klantenservice komt het pakket morgen. ... ben benieuwd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 15 juni 2015 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw.

Ervan uitgaande dat u bestelling is afgerond, wijzigen wij daarom de status van u klacht.

Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres [email protected] onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door