Mijn Klacht:
Ik hoopte dat ik vandaag klaar zou zijn met klagen, maar helaas. Het laminaat is eindelijk binnen. Maar ik mis nu nog de plinten. De bijbehorende plinten had ik tegenlijk met het laminaat gekocht met 20% korting. Ik wederom gebeld naar de gamma (medewerkster was overigens zeer behulpzaam en begripvol). Verhaal verteld enzij vertelde mij dat het wel was verzonden. Ze heeft contact opgenomen met extra@home. Ook bij extra@home stond het pakket met plinten eveneens op afgeleverd. Beetje een vreemde zaak. De gamma medewerkster zou via de bezorger kijken of het pakket nog ergens rond zweeft, maar kan mij morgen pas wat laten weten. Mochten ze pakket kwijt zijn, krijg ik mijn geld terug gestort. Ik vroeg hoe het dan zit met de korting, ook hier zou ik morgen wat over horen. Ik ben behoorlijk boos over het gebeuren. Vind dit niet professioneel en ook geen goede service! En ik ben zeer benieuwd of ik via deze site nog een reactie van extra@home krijg. Een compensatie mag gerust!
Gewenste Oplossing:
Als dit bedrijf zijn beleid aanpast, beter en eerder communiceert, en als bedrijven stoppen met verzenden via extra@home totdat deze zijn zaakjes beter heeft geregeld.
En een reactie