Klacht: bezorgings sms maar heb niks besteld

elinehagen op 03 april 2012 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik kreeg zojuist een sms van Extra@Home dat mijn bezorging wordt geleverd op 2548CZ, 1412, op 04-04-2012 Ik heb niks besteld…

Hoe zit dit??

Gewenste Oplossing:

annulering

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Extra@home

13 jaren geleden - Beste, De order is door Wehkamp.nl aan ons aangeboden om vandaag te bezorgen. E@H heeft de chauffeurs gevraagd dit niet af te leveren. U kunt voor verdere info bellen met Wehkamp.nl. Zij kunnen u waarschijnlijk meer vertellen. Mvg, E@H

Extra@home

Heeft op 04 april 2012 om 08:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Chauffeurs gevraagd niet aan te bieden. Annulering moet via Wehkamp.nl. E@H stuurt de order wel retour.

E@H

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Extra@home beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door