Klacht: Bezorging niet gedaan

Henkjankos op 03 april 2014 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Extra@home klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Extra@home has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 5 april 2014
Reactie van het bedrijf:

Klant gebeld voor oplossing, Order wordt 8-4 op het einde van de middag geleverd zoals besproken met de klant. Met vriendelijke groet, Extra @ Home

Bedrijf Extra@home
Status Opgelost
Datum 3 april 2014

Een klant van Extra@home ervaart een slechte service na een gemiste levering. Ondanks het ontvangen van een bezorgbericht en het thuisblijven, is de levering niet uitgevoerd. De klant heeft meerdere keren geprobeerd contact op te nemen, maar kreeg niemand te spreken na lange wachttijden.

Mijn Klacht:

Wat een waardeloze service. Krijgen bericht van levering, blijf thuis en komen gewoon niet! 8 keer gebeld en niemand te pakken krijgen na 30
Minuten in de wacht.
Wat een achterlijke bedoeling

Gewenste Oplossing:

Direct contact wanneer er WEL geleverd kan worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 05 april 2014 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant gebeld voor oplossing,

Order wordt 8-4 op het einde van de middag geleverd zoals besproken met de klant.

Met vriendelijke groet,

Extra @ Home

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM