Klacht: Bezorging gemist zonder reden

klager3a792ecd op 23 september 2026 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Extra@home klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Extra@home has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 26 september 2026
Reactie van het bedrijf:

Beste Arkarlo wensley soleana, Vervelend om te horen dat de bezorging niet is uitgevoerd op aangeven datum. Wij zullen de klacht dan ook doorzetten naar het depot zodat dit met de bezorgers wordt opgenomen. Wij zien dat je order inmiddels...

Bedrijf Extra@home
Status Opgelost
Datum 23 september 2026

Een klant heeft een klacht ingediend over de bezorgservice van Extra@home. De klant zag de bezorger aankomen, maar na het drukken op de bel zonder reactie, vertrok de bezorger zonder de levering te voltooien. Dit leidde tot frustratie, vooral omdat de klant een dringende afspraak had voor het verzenden van een tv.

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over Extra@home. Ik zat bij het raam en zag de bezorgers aankomen. Eén bezorger stapte uit, terwijl de bestuurder in het busje bleef zitten. De bezorger liep naar mijn portiek, Vervolgens liep hij weer terug naar het busje en reed weg, waarna ik een e-mail ontving dat ze mij gemist hadden. Dit klopt niet en is erg vervelend, vooral omdat ik morgen een afspraak heb om een tv naar Curaçao te sturen voor mijn moeder en ik heb al alles betaald.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek om een oplossing zodat de tv alsnog op tijd bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht klager3a792ecd

2 weken geleden - Ik zou het graag vandaag willen want hebt alles al betaald om te sturen en kost mij geld dan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 26 september 2026 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Arkarlo wensley soleana,

Vervelend om te horen dat de bezorging niet is uitgevoerd op aangeven datum. Wij zullen de klacht dan ook doorzetten naar het depot zodat dit met de bezorgers wordt opgenomen. Wij zien dat je order inmiddels al bezorgd is.

Met vriendleijk groet

Extra@Home

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM