Klacht: bezorging??

lokkie op 12 januari 2015 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

8-1-15 zou kinderkamer van mijn zoon bezorgd worden. NTjes mail over gehad. Maar om elf uur belde de chauffeur dat het een tweemansbezorging moest zijn. Dus zou het de volgende dag komen. Tevens zei hij dat er verschillende kleuren waren en dat t dus niet uitgeleverd kon worden. Ik de webwinkel gebeld met dit verhaal. Blijkt dat het allemaal klopt en tegen hun werd gezegd dat het dus 9-1-15 bezorgd zou worden. Wederom vrij genomen want geen bevestiging gekregen hoe laat.. En raad eens…. Niet geweest dus. Zaterdag gebeld met extra@home zeiden ze dat het in twee loodsen stond. Zondag krijg je mail dat t maandag komt. Zondag geen mail. Maandag morgen gebeld. Chauffeur weg kan niet meer mee. Vertel t hele verhaal zeggen ze dat t net binnen is. Wordt nu gescand. Weer een leugen. Gooi haar voor de voeten dat t in twee loodsen stond. Zegt ze dat ik lieg… Hmmmm. Raar. Maar de webwinkel maar gebeld.. Bellen er achteraan. Zouden me binnen half uur terug bellen. Niet gebeurd. Ik gebeld blijkt worden zij ook aan het lijntje gehouden. Zijn er nu al twee uur mee bezig. Goede bezorgdienst daar bij extra@home… Geen zaken mee doen.

Gewenste Oplossing:

Niet meer mits ze het vandaag bezorgen anders gewoon geld terug en annuleren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Extra@home

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Extra@home nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Extra@home beoordeeld.

Extra@home

Heeft op 15 juni 2015 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw.

Ervan uitgaande dat u bestelling is afgerond, wijzigen wij daarom de status van u klacht.

Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres [email protected] onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Extra@Home Klantenservice

lokkie

Heeft op 15 juni 2015 om 15:39 geantwoord

Oplossing???? Wij hebben helemaal niets meer van u gehoord!! Ronduit onbeschoft! De webwinkel en wij hebben alles afgebeld en gedaan om dit op te lossen, uiteindelijk heeft gls de bezorging gedaan, deze meneer Was alleen! Heel bijzonder als dat eerst het probleem Was! Drie dagen vrij voor genomen en wie vergoed dat?

Ben nog steeds zeer ontevreden!

Mvg Richard Heijne

Alle klachten die gemeld zijn door