Mijn Klacht:
8-1-15 zou kinderkamer van mijn zoon bezorgd worden. NTjes mail over gehad. Maar om elf uur belde de chauffeur dat het een tweemansbezorging moest zijn. Dus zou het de volgende dag komen. Tevens zei hij dat er verschillende kleuren waren en dat t dus niet uitgeleverd kon worden. Ik de webwinkel gebeld met dit verhaal. Blijkt dat het allemaal klopt en tegen hun werd gezegd dat het dus 9-1-15 bezorgd zou worden. Wederom vrij genomen want geen bevestiging gekregen hoe laat.. En raad eens…. Niet geweest dus. Zaterdag gebeld met extra@home zeiden ze dat het in twee loodsen stond. Zondag krijg je mail dat t maandag komt. Zondag geen mail. Maandag morgen gebeld. Chauffeur weg kan niet meer mee. Vertel t hele verhaal zeggen ze dat t net binnen is. Wordt nu gescand. Weer een leugen. Gooi haar voor de voeten dat t in twee loodsen stond. Zegt ze dat ik lieg… Hmmmm. Raar. Maar de webwinkel maar gebeld.. Bellen er achteraan. Zouden me binnen half uur terug bellen. Niet gebeurd. Ik gebeld blijkt worden zij ook aan het lijntje gehouden. Zijn er nu al twee uur mee bezig. Goede bezorgdienst daar bij extra@home… Geen zaken mee doen.
Gewenste Oplossing:
Niet meer mits ze het vandaag bezorgen anders gewoon geld terug en annuleren.