Klacht: bezorging

op 09 juli 2019 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Mijn bestelling zou op Zaterdag 5 juli bezorgd worden.
Vrij genomen van werk zodat ik het pakketje kon aannemen dan krijg ik een smsje we zijn er binnen 30 minuten. Mooi dacht ik…
een paar minuten later krijg ik weer een smsje:
Beste klant helaas hebben wij uw order niet uit kunnen leveren door een verstoring in het proces u ontvangt een e-mail voor het maken voor een nieuwe afspraak.

e-mail inderdaad ontvangen en een nieuwe afspraak gemaakt voor Maandag.
Mijn man neemt dit keer een middag vrij om het pakketje aan te nemen.
Er komt niemand..dus ik bel zelf met iemand van Extra@home om te vragen hoe dit zit. Die was niet netjes. (Gesprek heb ik opgenomen). Hij gaf aan dat er niemand thuis was maar dat was zeker wel zo. vervolgens geeft hij aan IK WIL EEN DUIDELIJKE AFSPRAAK MET U MAKEN.
Heel vervelend vooral omdat ik me aan de afspraak heb gehouden op zowel Zaterdag als Maandag en het een fout vanuit jullie was.
Maar goed nog steeds geen pakketje

Mijn man heeft dezelfde middag weer gebeld voor een nieuwe afspraak.
Dat kon meteen de volgende dag. Met de Track en Trace code kon ik ook zien dat er stond Dinsdag 9-7-2019 tussen 08:00 en 21:00 uur.
Nu kijk ik weer en staat er 10-07-2019………

Waar gaat dit heen??? krijg ik ooit nog mijn bestelling of moet ik een week vrij nemen van werk om dit te kunnen ontvangen?
Dit is geen doen ik vind het echt heel slecht.
Ik heb ook geen zin meer om te bellen naar mensen die een ontevreden klant niet normaal te woord kunnen staan.

met vriendelijke groet,
Mariam Attaimoum

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling op een normale manier kan krijgen.
Ook zijn er vrije dagen opgenomen hiervoor die ik niet meer terug krijg?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 10 juli 2019 om 08:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Attaimoum,

Bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat u uw bestelling niet heeft mogen ontvangen op opgegeven datum.
Ik heb het voor uw nagekeken.

Op 6-7 zijn wij bij u langs geweest maar hebben wij niemand thuis aangetroffen. U heeft een bezorgkalender ontvangen en een nieuwe afspraak gemaakt voor 8-7. Op deze datum zijn wij ook bij u geweest maar wederom hebben wij helaas niemand thuis aangetroffen. Er is nog naar u gebeld maar wij konden u helaas niet bereiken.

Nu zie ik dat er voor vandaag een afspraak staat met als levervenster 10:15 - 13:15. U heeft hiervan een email en een sms voor ontvangen.
Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 10 juli 2019 om 14:53 geantwoord

Er is geen oplossing aangeboden en alsof het niet erg genoeg is helpt de bezorger niet eens. Alles op de grond en weg was hij

Alle klachten die gemeld zijn door xmariaamm