Mijn Klacht:
Vandaag hebben de koeriers van extra@home een Amerikaanse koelkast afgeleverd. Dit ging helaas niet zonder slag of stoot. De koelkast (nog in de verpakking) viel om. Dit kan gebeuren, voor zover geen klacht. Echter dit wordt niet genoteerd op de afleverbon. Na telefonisch contact met de klantenservice werd toegezegd dat dit genoteerd werd en dat ik hier een bevestiging via de email zou ontvangen. Deze heb ik helaas niet mogen ontvangen. Na nogmaals contact met de klantenservice werd medegedeeld dat er geen bevestiging via email mogelijk was en dat als er schade zou zijn dit echt wel opgelost zou worden. Hierbij wordt mijn inzien gemakkelijk voorbij gegaan aan het feit dat deze schade niet altijd direct zichtbaar is, maar mogelijk ook intern kan zijn.
Gewenste Oplossing:
Graag zou ik een bevestiging ontvangen van de melding, dit lijkt mij niet meer dan normaal. Zelf een email sturen ter bevestiging is helaas ook niet mogelijk omdat alleen telefonisch contact mogelijk is.