Klacht: Bezorgers laten bij afleveren van koelkast de koelkast omvallen

kmelissant op 11 februari 2015 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag hebben de koeriers van extra@home een Amerikaanse koelkast afgeleverd. Dit ging helaas niet zonder slag of stoot. De koelkast (nog in de verpakking) viel om. Dit kan gebeuren, voor zover geen klacht. Echter dit wordt niet genoteerd op de afleverbon. Na telefonisch contact met de klantenservice werd toegezegd dat dit genoteerd werd en dat ik hier een bevestiging via de email zou ontvangen. Deze heb ik helaas niet mogen ontvangen. Na nogmaals contact met de klantenservice werd medegedeeld dat er geen bevestiging via email mogelijk was en dat als er schade zou zijn dit echt wel opgelost zou worden. Hierbij wordt mijn inzien gemakkelijk voorbij gegaan aan het feit dat deze schade niet altijd direct zichtbaar is, maar mogelijk ook intern kan zijn.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik een bevestiging ontvangen van de melding, dit lijkt mij niet meer dan normaal. Zelf een email sturen ter bevestiging is helaas ook niet mogelijk omdat alleen telefonisch contact mogelijk is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Extra@home

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Extra@home nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Extra@home

9 jaren geleden - Beste kmelissant, Vervelend om te vernemen dat de chauffeurs bij de levering de koelkast hebben laten vallen. Graag ontvangen wij uw gegevens zodat wij deze klacht verder in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Extra@Home

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 16 juni 2015 om 16:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw.

Ervan uitgaande dat u order is afgerond, wijzigen wij de status van u klacht.

Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres [email protected] onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door