Klacht: Bezorger niet op komen dagen

wdev op 09 november 2014 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 8 november kreeg in sochtends een sms en email dat diezelfde dag mijn televisie besteld bij wehkamp tussen 18.42 en 20.42uur zou worden bezorgd.
Ik heb tot 23.30 gewacht op de bezorgers maar helaas is er niemand aan de deur geweest.
Op de site word vermeld dat als er vertraging of wat dan ook dat ik hier bericht van zou moeten krijgen.
Echter heb ik geen sms of email ontvangen dat dit zo is.
Ik heb €30 verzendkosten betaald voor een service die ze niet nakomen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket zsm ontvangen en ik wil mijn betaalde verzendkosten terughebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 15 juni 2015 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw.

Ervan uitgaande dat u bestelling is afgerond, wijzigen wij daarom de status van u klacht.

Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres [email protected] onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door