Klacht: Bezorger is er buiten het tijdvak. Liegt, schreeuwt en scheldt

BMRZ op 26 januari 2024 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger belt mij om 12:01 uur om te vragen of ik thuis ben. Ik had tussen 12:45 en 15:45 thuis moeten zijn. Ik gaf aan dat ik er over 10 minuten ben. Zegt: ‘Ik weet genoeg mevrouw’ en hangt op. Ik bel terug met de vraag wat nou de bedoeling is, want hij hoort tussen 12:45 en 15:45 te komen. Begint te schreeuwen en schelden, stuurt mijn pakket vervolgens retour. Belt zelf met de klantenservice en zegt dat ik heb gezegd dat ik over een uur thuis zou zijn.
Als ik de klantenservice bel geeft men aan, ik laat het in het midden en een klacht kan ik ook niet indienen.

Gewenste Oplossing:

De bezorger moet aangesproken worden op zijn gedrag en bezorger hoort binnen het afgesproken tijdsvak te komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 27 januari 2024 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Vervelend om te horen dat de bezorging op aangeven datum niet is uitgevoerd. Wij zullen de klacht ook doorzetten naar het depot, zodat ze dit met de bezorger opnemen.

Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet, Extra@Home

Alle klachten die gemeld zijn door BMRZ