Klacht: Bezorgen mislukt zonder communicatie

klager0d6c9ee5 op 10 augustus 2026 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Extra@home klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Extra@home has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 15 augustus 2026
Reactie van het bedrijf:

Beste, Bedankt voor je bericht. Heb het voor je nagekeken en zie dat de bezorger langs is geweest, en heeft aangeven dat er niemand was. Maar begrijp dat je wel thuis was. In dit geval had de bezorger moeten bellen...

Bedrijf Extra@home
Status Opgelost
Datum 10 augustus 2026

Een klant heeft een klacht ingediend over Extra@home, omdat een bezorging van een vaatwasser niet is uitgevoerd zoals afgesproken. Ondanks dat de bezorger had aangekondigd binnen een half uur te arriveren, ontving de klant een melding dat de bezorger was langsgekomen, terwijl de klant thuis was en geen bezorger heeft gezien. Na het versturen van berichten naar het bedrijf heeft de klant geen reactie ontvangen en ondervindt nu extra kosten door de situatie.

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst bij bol en zou geleverd worden door Extra@home. De bezorger belde mij met de mededeling dat hij over een half uur zou arriveren. Na een half uur ontving ik echter een melding dat de bezorger mij gemist heeft. Echter was ik gewoon thuis en heb ik geen bezorger gezien, want ik heb een camera.Ik heb zowel een e-mail als een WhatsApp-bericht gestuurd, maar heb tot nu toe geen reactie ontvangen. Hierdoor ben ik nu op extra kosten gejaagd, omdat ik mijn defecte vaatwasser al losgekoppeld had en hierdoor kan ik mijn keuken niet gebruiken vanwege open delen op mijn toe en afvoer.

Gewenste Oplossing:

Ik wens dat mijn bestelling vandaag alsnog wordt geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Extra@home

Heeft op 15 augustus 2026 om 17:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor je bericht.

Heb het voor je nagekeken en zie dat de bezorger langs is geweest, en heeft aangeven dat er niemand was. Maar begrijp dat je wel thuis was. In dit geval had de bezorger moeten bellen om daadwerkelijk na te gaan of er wel iemand aanwezig is. Waarom de bezorger niet gebeld heeft kan ik helaas niet aangeven. Wij zullen dit ook doorgeven aan depot. Zij zullen dit met de bezorger opneme.

De zending is inmiddels al bezorgd.

Met vriendelijke groet.
Extra@Home

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM