Klacht: Betreft levering van 2 kastjes van Home 24

W.Jurgenwag op 25 juli 2014 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1e verkeerde melding van naam en aanvulling postcode
2e als de zending niet compleet is geen levering en dan vermelding klant
niet thuis
3e bij volgende levering afspraak gemaakt 1 pak in de auto i.p.v.3 (dan
wel levering????) chauffeur belt man te laat voor telefoon strafpunten geen levering.
MAAR ALLES IS AL WEL BETAALD en waarom zijn er steeds dozen zoek of weg??? Help !!!!!
Groet [email protected]

Gewenste Oplossing:

Als wij de twee kastjes zonder beschadigingen hier in huis hebben t.w. 1 tv kastje en 1 badkamerkastje verpakt in twee dozen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Extra@home beoordeeld.

Extra@home

Heeft op 16 juni 2015 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw.

Ervan uitgaande dat u order is afgerond, wijzigen wij de status van u klacht.

Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres [email protected] onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Extra@Home Klantenservice

W.Jurgenwag

Heeft op 16 juni 2015 om 18:14 geantwoord

heb het zelf allemaal opgelost nooit meer wat van home 24 gehoord dus voor mij kunnen ze het niet als opgelost opgeven.
Als je maar lang genoeg niets van je laat horen dan komt het ooit wel eens in orde (HELE SLECHTE ZAAK NA 1 JAAR WACHTEN)

Alle klachten die gemeld zijn door