Klacht: Bedrijf reageert niet op whattsapp

Jddalie op 01 december 2023 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bedrijf is alleen via whattsapp te contacteren. Maar daar reageren ze niet op. Geen mogelijkheid dus om bezorgmoment aan te passen
Kan dus ook niet een klacht indienen want ze zijn niet bereikbaar

Gewenste Oplossing:

Zorg dat bedrijf bereikbaar is via meerdere kanalen zoals bv telefoon en reageer op whattsapp

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 05 december 2023 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Jddalie

Heeft op 05 december 2023 om 16:56 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Leverancier kon ook geen contact opnemen en op die manier helpen aan een oplossing.
We hebben 1 keer antwoord gehad via whattsapp dat de planning aangepast kon worden. Wij hebben daar op gereageerd en vervolgens geen antwoord meer gehad.
Planning was ook niet gewijzigd waardoor wij de bestelling voor de gesloten deur hebben laten neerzetten om deze vervolgens zelf naar een tijdelijke opslag te vervoeren omdat wij er geen vertrouwen meer in hadden dat het volgende bezorgmoment wel aangepast zou worden.
Ben zeer ontevreden over extra@home!!

Alle klachten die gemeld zijn door Jddalie