Klacht: Extra voordeelkaart

op 26 juni 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Al enkele weken ben ik bezig om via uw klantenservice extra voordeelkaart mijn spontaan geblokkeerde kaart gedeblokkeerd te krijgen. Zelf heb ik dit al 8 keer telefonisch geprobeerd en zelfs een medewerkster van het filiaal in Rockanje heeft gemeld. Echter steeds wordt er belooft om dit euvel te verhelpen maar tot ieders verbazing is de kaart nog steeds gedeblokkeerd.

Nu na de 8e keer door mijzelf gebeld te hebben wordt er een nieuwe kaart opgestuurd en worden hier de oude punten op bijgeschreven.

Gaan we hier echter niet voorbij aan een stukje service die ik van uw organisatie wel gewend ben.

Hoe zit het met de aansluitkosten van iedere keer bellen €0.35 en de gebruikelijke belkosten. De irritatie bij 8 keer moeten loopt aardig op. Hierbij kim ik 3 per week bij het kruitvat en mis nu al deze punten. Dan komt er een voorstel als tegemoetkoming van 100 punten. Deze heb ik in de afgelopen 2 maanden zelf al dubbel en dik verdient op mijn uitgave. Ik heb deze dan ook geweigerd.

Nee, beste kruitvat directie als een klant 8 keer moet bellen om een voordeelkaart opnieuw te activeren, op welke wijze dan ook, dan komt u met een tegemoetkoming en niet 1 van 100 punten of €3.99 tegoed bij een online bestelling.

Nee, dan geeft u een royaal tegoed op het eerst volgend te bestellen fotoalbum of een tegoed bon voor in het filiaal. Wees eens creatief en klantgericht, dit ben ik van jullie gewend en niet afgekocht met het nu voorgestelde. Dit irriteert mij nog meer.

Lees deze klacht nogmaals en doe er iets mee. Gedraag je naar de service die jullie pretenderen te hebben.

Ik wacht intussen op mijn nieuwe voordeelkaart en op jullie snelle antwoord en tegemoetkoming in deze.

Intussen blijf ik voorlopig geloven in de service en klantgerichtheid die ik van uw organisatie gewend ben tot het tegendeel bewezen is.

Met vriendelijke groeten,

Carla Rouss
Alardusdreef 80
3235VC ROCKANJE
Mobiel: 06-36124690

Staat hierboven beschreven.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carla Rouss