Klacht: Extra verzend kosten!

op 26 juni 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb headphones () gekopen via miniinthebox. Op de website staat geen verzendkosten. De headphones zijn 31.35 euro en de man van de post vraagt meer 18.95 euro als verzendkosten.
Dat heb ik niet betaald en heb de product niet geaccepteerd.

Ook hebben ze GEEN KLANTSERVICE PERSONEEL DUS JE KAN NIET EEN KLACHT VIA TELEFOON / EMAIL OPLOSSEN!

Wanneer ik mijn geld terug krijg.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

MiniInTheBox.com

Heeft op 26 juni 2016 om 23:00 geantwoord

Geachte Heer Mircea,

Miniinthebox berekent geen rembourskosten en/of verzendkosten achteraf. Alle eventuele extra kosten worden berekend door de Nederlandse douane en/of Nederlandse vestigingen van de koeriersbedrijven. Wij ontvangen hier geen cent van.
Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in China besteld. Iedere klant kan zich verzekeren tegen alle extra kosten bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt. Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen. Het weigeren van een bestelling heeft geen zin, want de koerier zal het product hoogstwaarschijnlijk niet terugsturen, Neemt u contact op met de koerier als u een bestelling geweigerd heeft, voordat zij uw bestelling vernietigen.

U kunt de aanvraag tot terugbetaling doen via onze klantenservice.
Wij adviseren u om zich in te loggen in uw account op een normale pc, want de gegevens zijn niet allemaal zichtbaar op sommige mobiele telefoons.

Hieronder nog even een link met de gebruiksaanwijzing hoe men contact opneemt met de klantenservice:

Mvrgr.

De klantenservice

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 27 juni 2016 om 11:38 geantwoord

Alle antwoorden van de klantservice zijn maar een copy-paste van zijn lang en domme regelsboek die klanten niet weten.
Ook ik heb gevraagd hoe lang tot ik mijn geld terug zal krijgen. De antwoord van miniinthebox: weken!
Is dat een Klantservice dat behulpzaam is?
Do not buy anything from this site, it has no respect for you as a buyer!

Alle klachten die gemeld zijn door emil-mircea