Klacht: Extra tv ontvanger

Hollandswelvaart op 02 juli 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

18 juni hebben wij een extra tv ontvanger besteld.. Tot zo ver ging het goed. Twee weken later nog geen ontvangen, ontvangen! Drie dagen geleden gebeld wegens onbekende reden is de order niet doorgekomen. Opnieuw besteld. Vandaag gebeld…wegens onbekenden reden wederom de order niet verzonden. Mevrouw die we aan te telefoon hadden kon na 25 minuten geen duidelijkheid geven of en wanneer een extra kastje toegestuurd zal worden. Haar advies wacht nog twee weken.. Dan zijn we dik een maand onderweg.. Onderhand heb ik twee order bevestigen gehad: ARMOR-1104470

Wanneer kunnen wij EINDELIJK de tweede ontvanger verwachten.. Duidelijkheid svp.
Excuus of compensatie is welkom aangezien wij op het moment geen tv hebben in gastenverblijven. Wij gaan niet nogmaals twee weken wachten. We hebben een overeenkomst waaraan beide partijen moeten voldoen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hollandswelvaart