Klacht: Extra stop maken

op 10 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ging met bus op dinsdag 6-2 2018 bus nr 9052 om 18.47 uur vanaf Parkstad stadion naar huis
tot mijn verbazing stopte de buschauffeurs bij het azc op de Imstenraderweg voor de deur van het azc.
Dit vind ik niet normaal ik word toch ook niet voor de deur afgezet na een hele dag staand werken.
In het verleden is dat reeds vaker gebeurd bij Violia en ik dacht dat het nu wel afgelopen was maar dus niet tot mijn ergernis,
worden oudere mensen die niet goed terbeen zijn ook voor de deur afgezet,sorry hoor ik vind dat dit niet kan en hoop dan ook dat dit goed word afgehandeld.

met vriendelijke groet

Als die buschauffeurs op het matje worden geroepen en dit niet meer mogen doen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 februari 2018 om 08:56 geantwoord

Beste Astrit,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.

In zeer uitzonderlijke gevallen worden klanten wel eens op een andere locatie op de route gebracht. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar wordt door de meeste chauffeurs gedaan uit klantvriendelijkheid en zonder kwaad in de zin.

Klachten nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^Wouter
Webcareteam Arriva

Heeft op 11 februari 2018 om 08:16 geantwoord

Trouwens het was geen uitzonderlijk geval of zijn jonge azc bewoners uitzonderlijke gevallen.
Even voor alle duidelijkheid ik ben niet tegen buitenlanders.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrit