Klacht: Extra schade, die voor verzending niet aanwezig was!

op 19 september 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ook wij hebben de slechte ervaring met Dynafix, zoals deze geschetst wordt in programma kassa van afgelopen zaterdag, wij hebben vorige week vrijdag een Samsung Galaxy S7 met een defecte display via Samsung verzonden naar Dynafix. Volgens hun is er naast de display, ook het mainboard en subboard defect zijn, vreemd!!!!, want toestel werkt naar behoren, geen haperingen tijdens het gebruik en ook valt het toestel niet uit. En gaat het toestel na behoren aan en uit. De consument staat dan met de rug tegen de muur, en samsung kan niets voor je betekenen, want Dynafix werkt met ervaren monteurs, het tegendeel is wel bewezen in de uitzending van kassa. We snappen dat we kosten moeten betalen voor het repareren van de display, maar hebben onze twijfels bij de overige gevonden schades, gezien het toestel nabehoren werkt.

Als trouwe klant van Samsung, een tegemoetkoming in de onderzoekskosten en een reparatie van display, welke door ons gevraagd is, geen onnodige reparaties! Om het verdienmodel van Dynafix te stimuleren, maar een reparatie door Samsung zelf uitgevoerd, dit is nl. mogelijk via de servicecentre ontdekten we later.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 20 september 2018 om 09:44 geantwoord

Geachte klant,

In de officiële verklaring die Dynafix naar Radar heeft gestuurd hebben wij duidelijk aangekaart dat alle genoemde gevallen terecht een prijsopgave hadden gekregen conform de garantievoorwaarden van de fabrikanten. Een detail dat het betreffende programma selectief niet heeft uitgezonden. De leveranciers enof fabrikant hebben bij deze klanten uiteindelijk zelf besloten om uit coulance een nieuw product in te zetten. Dit neemt niet weg dat de eerdere constateringen terecht waren. Wij blijven dan ook bij ons standpunt.

Wanneer u het niet eens bent met een beoordeling conform de garantievoorwaarden van de fabrikant, dan kunnen wij u alleen adviseren om hierover contact op te nemen met de garantieverlener van het product. Tevens is er géén sprake van vervanging van het mainboard, alleen het sub-board en het display. De module 'module of mainboard' doelt op kleine cosmetische onderdelen welke ook vervangen worden bij het openen van een toestel. Excuses voor de onduidelijkheid op deze prijsopgave. De onderzoekskosten zijn terecht en blijven ook gehandhaafd. Hier wordt meermaals naar verwezen gedurende de aanmelding en hier bent u ook akkoord mee te gaan door het accepteren van de garantievoorwaarden.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door Joycem2709