Klacht: Extra Rembourskosten

op 03 april 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben controller oplaadstation en afstandsbediening besteld en na > 20 werkdagen staat er iemand aan de deur en die wil voordat het pakket wordt afgeleverd eerst € 19,– rembourskosten ontvangen. Dit hebben we niet betaald. We hebben een mail naar Miniinthebox gestuurd en krijgen een antwoord dat we de mail moeten beantwoorden en dan > 72 uur op antwoord moeten wachten. (no-reply).
We hebben ook al verzendkosten betaald.

Gewenste Oplossing:

Binnen 2 dagen bestelde producten leveren of anders ons geld weer ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 05 augustus 2013 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket vertraging heeft gelopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door Klausel