Klacht: Extra kosten voor verzending

op 28 november 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week heb ik een hondentas besteld via de site van miniinthebox. Hij is nog niet binnen (3-4 werkdagen) en krijg ik een melding van DHL dat ik douanekosten moet betalen van bijna 28 euro. Dit vind ik een erg hoog bedrag. Het is misleidend als er op de site wereldwijd gratis verzending staat.

Gewenste Oplossing:

Als de douanekosten a 27,86 euro vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 28 november 2016 om 00:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door yonina51