Klacht: Extra kosten levering bank

op 09 mei 2016 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

We hebben een bank besteld bij Piet Klercks. Deze is afgeleverd, alleen konden we niet pinnen met de creditcard. Dat bleek niet te kunnen. Vervolgens rijdt de vrachtwagen abrupt weg, zonder overleg en zonder dat we op een andere wijze geld konden leveren. Vervolgens wordt er direct 75 euro bij het bedrag opgeteld vanwege de extra levering. Ik bel vervolgens naar Piet Klercks over deze kosten. Zij geven aan dat die wellicht “ongedaan gemaakt” kunnen worden. Maar ze zou nog even terugbellen. Vervolgens horen we niks. Dus nog maar een keer bellen en dan blijkt het toch gewoon extra berekent te worden. En dan ipv de standaard €50, €75. Buitengewone onprettige ervaring, vooral van de meneer die gaat over de levering. Alleen maar gezwaai met algemene voorwaarden. Voor ons geen Piet Klercks meer.

Als de €75 extra kosten ongedaan worden gemaakt. En als afspraken door klantenservice worden nagekomen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Piet Klerkx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Piet Klerkx

Heeft op 10 mei 2016 om 15:40 geantwoord

Beste heer Westerink,

Dank u wel voor uw reactie.
Wij hebben uw dossier intern besproken.
Het is inderdaad niet mogelijk om met een creditcard te betalen.
In onze informatiegids en op de betalingsmogelijkheden staat aangegeven dat u per pin kunt betalen of contant kunt afrekenen.
Deze mogelijkheden zijn bij levering ook met u besproken en behoorde helaas niet tot de mogelijkheden.
Daar er geen mogelijkheid tot betaling kon plaatsvinden op moment van levering, waren wij genoodzaakt het meubilair mee terug te nemen.
Daar de betalingsvoorwaarden vooraf bekend zijn, bij levering niet betaald kon worden en daarom een nieuwe afspraak voor levering gemaakt is, brengen wij hier € 75.00 voor in rekening.

Ik begrijp dat u dit als onprettig heeft ervaren.
De kosten van € 75.00 blijven voor uw rekening.

Vertrouwende u op deze wijze voldoende te hebben geinformeerd.

Koen van Webcare Piet Klerkx

Alle klachten die gemeld zijn door thijswesterink