Klacht: Extra Kosten

op 02 februari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het zeer jammer dat er op de website duidelijk staat. GRATIS versnelde verzending. Waneer je dan ontdekt dat je 19.5 EUR bij moet betalen om de artikelen de ontvangen is dit een zeer jammere zaak. Ik koop net deze onderdelen op deze site omdat ze hier goedkoper zijn. Als je dan Bijna 20 euro moet bij betalen kan ik evengoed naar een dure winkel gaan…

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag samen naar een oplossing zoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb MiniInTheBox.com een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 07:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

MinInTheBox voegt geen belastingen, BTW, of andere verborgen kosten toe. Het kan echter wel zo zijn dat de douane van uw land invoerrechten en andere kosten op de ingevoerde artikelen in rekening brengt volgens het douanebeleid. Hier kunnen wij helaas geen verdere invloed op uitoefenen.

Wij willen u wel graag tegemoetkomen en een passende oplossing vinden. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:
http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door simo_nn