Klacht: Extra kosten

op 26 mei 2020 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Ik heb een auto gehuurd voor 5 dagen deze kwam op 204 euro. Nu konden we de auto niet terug brengen dus belt de meneer mij op en en zegt dat als ik hem vandaag terug breng ( dus 1 dag later ) het totaal bedrag 400 euro zal zijn !!!! 200 euro extra voor 1 dag !! Dit is belachelijk. Ik wil deze echt niet betalen. Dit omdat het zogenaamd geen weekend tarief meer is. Dus ik ging gelijk op de site kijken en deed net of ik vandaag een auto zou huren voor 3 dagen. En ik kwam op 150 euro. En dus sixte wil dat ik voor een dag extra 200 euro ga betalen. Echte oplichterij !!
Eerder had ik al een auto gehuurd bij Sixt. En toen hebben ze me verteld dat ik recht had op 200 euro borg ( ik had 400 euro borg gevende. Maar door km overschrijding bleef er 200 euro over ) heb deze nooit terug gekregen. Telkens als ik bel word er gezegd dat ik deze over 10 dagen terug krijg.

Wanneer ik voor de extra dagen het normaal tarief moet betalen en dat is namelijk 50 euro per dag. En ik mijn borg terug heb.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JessicaDeschamps