Klacht: Extra kosten

op 08 februari 2018 over Travelgenio in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb nu twee keer via travelgenio een vlucht geboekt en zij schrijven extra kosten af. Nu heb ik een bedrag van bijna 70 euro dat is afgeschreven die ik totaal niet kan plaatsen. Ik weet dat ze meer kosten in rekening nemen maar dat doen ze direct met de boeking. Ik kan deze afschrijving dus totaal niet plaatsen. Ik kan ze ook niet bereiken en al van alles geprobeerd. Op dit moment zit ik in Azië dus gaat het ook lastig. Hopelijk kan iemand mij helpen en vertellen waarom ik dit bedrag moet betalen. ING kan mij hier ook niet meer over vertellen helaas. Alvast bedankt

Als ik weet waarom die bedrag van mijn creditkaart is gehaald. Naar mijn weten is dit bedrag miet kloppend

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelgenio

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelgenio in behandeling genomen

Bericht van Travelgenio

8 maanden geleden - Beste Isselman, natuurlijk kunnen wij je helpen met je vraag over de betaling. Stuur een mailtje naar customer.service@travelgenio.com met alle gegevens van je reservering en de bedragen waar je vragen over hebt en we zullen onmiddellijk alle details controleren. Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Isselman1990