Klacht: Extra kosten

op 08 juli 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Woensdag 5 juli nam ik vanuit Rhodos het vliegtuig terug naar België. Ik had enkel handbagage bij me (een kleine rugzak + kleine tas op wieltjes). In het heengaan was dit volstrekt geen probleem: mijn tas voldeed aan alle eisen (we hadden wel 3 uur vertraging). In het teruggaan was mijn tas plots niet goed! Een vrouw van de luchthaven zei me dat mijn tas te groot was en ik de tas moest meten. Ik zei haar nochtans dat in het heengaan mijn tas wel goed was + de vriendin waarmee ik reisde had exact hetzelfde model, maar tegen haar zeiden ze niets. Later zag ik mensen met GROTERE tassen die ook gewoon door mochten. Ik moest mijn tas in een soort van ding zetten om te meten en de tas paste. Dan zei deze vrouw plots dat mijn bagage eigenlijk niet te groot was, maar dat er ‘te veel spullen’ inzaten (totale onzin, natuurlijk). Ik haalde er super veel spullen uit en stak ze in mijn rugzakje, was het nog steeds niet goed. Ze dreigde zelfs dat ze mijn boardingpass zou afpakken! Ik moest 50 euro betalen in cash, wat ik helemaal niet meer had! Ik stond op het punt om te huilen van de stress en van die totaal NIET verdiende behandeling, tot gelukkig iemand voorstelde mee te betalen (ik heb later het geld teruggestort). Het was echt mijn redding, maar alsnog ben ik 50 euro kwijt en oneerlijk behandeld. De jongen die me geholpen had zei ook dat Ryanair altijd iemand uitpikt en nog geld aftroggelt. Ze zijn goedkoop, dus ze verdienen geld op andere maniertjes. Nooit, nooit, nooit vlieg ik nog met Ryanair.

Als ik mijn geld terugkrijg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nora P