Klacht: Extra kosten

op 07 mei 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb alles betaald wat ik open heb staan. Sturen ze alsnog een deurwaarder en moet ik daar ook nog kosten overgaan betalen. Terwijl alles al betaald was , bel ik op wil mevrouw niet in discussie en hangt op in mijn oor. Nu alsnog ook weer salaris van mijn loon ingehouden terwijl alles al is betaald.

Gewenste Oplossing:

als ik het geld van de deurwaarder en salaris Zsm terug krijg. Ik heb ook andere rekeningen te betalen die ik nu niet kan betalen en zo ook weer schulden oploop

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 08 mei 2017 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

In bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 8 mei 2017 een mailbericht aan betrokkene verzonden, waarin zij een toelichting heeft gegeven op het verloop van deze zaak. Tevens heeft zij daarbij aangegeven hoe de kosten zijn ontstaan, die overigens terecht zijn gemaakt. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ivoash