Klacht: Extra kosten

op 28 november 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2x bijbetaald, zodat ik geen invoerrechten zou hoeven te betalen (gegarandeerd) Nu ligt er een papiertje in de brievenbus dat ik toch €19,68 moet betalen. Ik wilde hiervoor contact opnemen met de klantenservice, dit bericht had ik bijna rond. Ik kan alleen mijn e-mail adres niet bevestigen, deze mail komt telkens niet aan, terwijl al de andere berichtgeving van mini in the box wel aankomt, e-mail adres is ook correct.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de kosten niet hoef te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

MiniInTheBox.com

Heeft op 28 november 2016 om 00:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door efkmerds