Klacht: Extra Horizon Box

op 09 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In januari en februari al problemen gehad met Ziggo (waar internet buiten onze schuld werd afgesloten en waarbij het opnieuw aansluiten erg lang duurde). Nu loopt ook de aansluiting van een additionele Horizon box voor geen meter.

Eind maart hebben we een additionele Horizon box besteld voor op de slaapkamer. Na het aansluiten deed deze het niet. Na contact met de klantenservice bleek dat er een monteur nodig was om de box goed aan te sluiten. De monteur is op 3 april jl. geweest, maar helaas werkt de box nog steeds niet. In de tussentijd hebben we hierover al 13 keer met Ziggo gebeld (lange wachttijden!!) en is er een tweede monteur langs geweest.

Men blijft beloven dat we snel televisie kunnen kijken, maar dat blijken dus loze beloftes. Sinds het aansluiten valt ook de connect box zo nu en dan weg waardoor ook internet niet meer stabiel is.

Stabiel internet en een Horizon box die werkt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carooltje5