Klacht: Extra gemaakte onkosten

op 17 mei 2016 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van 19 maart 2016 tem 2 april 2016 boekten wij met Travelbird een reis naar Sri Lanka.

Tijdens deze reis zijn wij met 2 grote problemen geconfronteerd geweest:

1) Onze terugvlucht is afgelast omwille van de luchthavenaanslag in Zaventem en hiervoor heeft Travelbird zelf geen contact met ons gezocht om een herboeking te regelen.
2) De voorlaatste dag is de groep vertrokken op de vraag van Travelbird zonder ons te verwittigen of eerst in te lichten. Wij zijn toen achtergebleven in het hotel zonder vervoer naar de luchthaven voor de laatste dag.

Hierdoor heb ik extra, onnodige en onvoorziene kosten gemaakt: Telefoonkosten en metro-kosten in Londen om van de luchthaven naar de Eurostar te geraken.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van de onkosten, tot nog toe blijft deze reis een heel onaangenaam nagevoel geven, vooral de ervaringen van de voorlaatste dag: de groep die vertrekt terwijl wij op daguitstap zijn. Eventueel verdere compensatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 18 april 2017 om 17:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door D C