Klacht: Extra fee kosten

op 16 september 2016 over Travelgenio in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb een tickey gekocht zonder bagage voor de terugucht Ik heb voor dat ik de ticket heb betaald, gebeld om te vragen hoe ik de bagage kan toevoegen. Zij geven aan dat dit pas kan nadat ik de ticket betaald heb, dan pas kunnen ze het toevoegen en kunnen niets zeggen over de kosten die erbij komen. Ik koop de ticket en bel weer om bagage toe te voegen. Eerst zeggen ze de fee kosten per persoon is 19.90 en later als ze de betaling niet kunnen incasseren, blijken ze een fout te hebben gemaakt en de kosten zijn 39.90. Als ik had geweten dat de kosten zo hoog zouden oplopen dan zou ik niet bij jullie een ticket kopen.

Ik ben het niet eens met de extra fee kosten en wil alleen de kosten van de baggage betalen wat al 40 euro is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelgenio

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelgenio in behandeling genomen

Bericht van Travelgenio

4 maanden geleden - Geachte Mariana , kort beoordelen uw zaak en een agent zal contact met u op om beschuldigingen te verklaren. groeten

Alle klachten die gemeld zijn door Welkom00.