Klacht: Extra bus rijd te vroeg weg

op 11 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 104 om 07:49.
Deze lijn heeft een extra bus ingezet. Maar deze bus rijd op donderdag en vrijdag niet. Dus dan zit de enige bus veel te vol. En maandag dinsdag en woensdag rijd de extra bus te vroeg weg, waardoor deze voor een kwart gevuld is. En de andere bus weer helemaal vol zit. (Te vol). De eerste bus wacht alleen op de trein uit vlissingen. Terwijl de meeste jn de trein van roosendaal zitten.

Wanneer de extra bus op lijn 104 om 07:49 elke dag gaat rijden. En dat deze langer wacht. (Op de trein van roosendaal)

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Dirk hendriks, Niet leuk om te lezen dat er op donderdag en vrijdag geen extra bus rijdt waardoor de reguliere bus vol zit. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ook jammer om te lezen dat de extra bus op de andere dagen te vroeg vertrekt. Ik wil je klacht graag intern doorgeven in de regio zodat er op de punctualiteit gelet kan worden en de klacht ten behoeve van de materieelinzet meegenomen kan worden. Ik ontvang dan graag nog meer informatie van je. Begrijp ik goed dat je vanaf Roosendaal in de richting van Bergen op Zoom reist? Bij welke halte stap je op de bus? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 28 april 2017 om 06:15 geantwoord

Beste Dirk hendriks,

Helaas hebben we tot op heden nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Wij zullen daarom de klacht moeten afsluiten.

Mocht je toch nog de informatie willen doorgeven dan kun je dat alsnog melden via dit formulier:

Dan pakken we de klacht verder op en kunnen we ervoor zorgen dat het op een correcte manier wordt afgehandeld.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk hendriks