Klacht: Extra betaling

op 20 maart 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Bestelling gedaan, krijg na een week een bericht van DHL dat ik nog eens 30+ euro moet betalen.

Als ik die 30 euro terugbetaald krijg of als de bestelling geannuleerd wordt en de bestelling zelf wordt terygbetaald

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 20 maart 2017 om 22:00 geantwoord

Geachte Samuel Steegmans,

Wij berekenen geen rembourskosten en/of verzendkosten achteraf. Alle eventuele extra kosten worden berekend door de Nederlandse douane en/of Nederlandse vestigingen van de koeriersbedrijven. Wij ontvangen hier geen cent van.
Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in China besteld. Iedere klant kan zich verzekeren tegen alle extra kosten bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt. Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen. Het weigeren van een bestelling heeft geen zin, want de koerier zal het product hoogstwaarschijnlijk niet terugsturen, Neemt u contact op met de koerier als u een bestelling geweigerd heeft, voordat zij uw bestelling vernietigen.

U kunt de aanvraag tot terugbetaling doen via onze klantenservice.
Wij adviseren u om zich in te loggen in uw account op een normale pc, want de gegevens zijn niet allemaal zichtbaar op sommige mobiele telefoons.

Als u contact wilt opnemen met de klantenservice dan logt u zich in in uw account en dan gaat u naar \"mijn bestellingen\", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op \"een ticket openen\" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden.

Mvrgr.
Maartje Jansen
klantenservice Nederland/Belgie

Alle klachten die gemeld zijn door Samuel.s