Klacht: Extra betalen voor zaken die niet duidelijk waren en gereserveerd

op 08 augustus 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Last minuten geboekt bij roompot in hambachtal in Duitsland.geboekt met sportpakket en als ik voor 1 dag all inclusief wou bijboeken kon dat op het park, daar aangekomen ging dat bijboeken dus niet. Ook niet duidelijk dat er een lakenpakket bijgeboekt moest worden, dus je gaat naar een hotel en je moet bij een last minute nog even voor alles bijbetalen. Erg jammer hoor, dat dit soort zaken niet duidelijk aangegeven staan op de site en een beetje duidelijkheid zal mooi zijn. Extra Euro’s betalen voor iets wat je denkt geboekt te hebben. Geboekt onder nummer 00016303320

Gewenste Oplossing:

Betere site iniedergeval duidelijker ook qua communicatie richting de gast

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 24 augustus 2016 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Arnaud Veenstra