Klacht: Extra betalen voor overgewicht

op 23 augustus 2017 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Ik voelde me afgelopen dinsdag afgezet gewicht van mijn koffer wassen 29 kilo omdat ik de heen vlucht was gevlogen met sunexpres stond ik er zelf niet bij stil dat je bij pegasus minder gewicht kon meenemen . De grond stewardess zei tegen mij u heeft een overgewicht en moet 54 Euro betalen , ik had geen handbagage ze heeft me er ook niet op geattendeerd dat ik de eventuele overgewicht mee kon nemen als handbagage en heeft mij mijn 54 euro in rekening gebracht.

Ze hadden mij op moeten attenderen dat ik 8 kilo mee het vliegtuig in kon nemen . Ik voel me zwaar afgezet in principe had ik geen overgewicht als ze mij op had geattendeerd dat ik 8 kilo in vliegtuig kon meenemen . En heb ik dus eigenlijk maar 1 kilo teveel gehad . Ik zou graag mijn geld terug willen voor deze afzet praktijk.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Salihoglu1976