Klacht: Extra betalen voor ipad abonnement

op 23 augustus 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn vriend is in februari voor een klein abonnement voor zijn telefoon bij een ’t mobile winkel in Hellevoetsluis geweest. Daar kreeg hij het geweldige aanbod om voor € 3,- extra per maand een ipad erbij te krijgen…….super leuke aanbieding dus hij ging hiermee akkoord. Nu blijkt dat er een extra abonnement bij is afgesloten is dus naast het kleine abonnement van €12,- is er ineens een extra abonnement van €20,- bij gedaan!
Na verhaal te hebben gehaald bij een andere t-mobile winkel kregen wij het advies om met terug te gaan naar de betreffende ’t mobile winkel in hellevoetsluis….hier worden wij al zo”n 2 maanden geleden aan het lijntje gehouden…..degene die het abonnement heeft afgesloten is met vakantie, winkelmanager met vakantie……nu iedereen terug is worden wij nog steeds niet hierover terug gebeld…….schandalig!!!!! Wat een waardeloos bedrijf ….als ze geld kunnen verdienen staan ze vooraan …..iemand in de maling nemen kunnen ze ook goed maar verantwoordelijkheid nemen….echt niet!!!!!

Wij zijn pas tevreden als 't mobile verantwoordelijkheid neemt! Het abonnement aanpast zoals afgesproken en anders geen ipad die hoeven we nieteens!! En gewoon klantvriendelijk behandelt worden en de verantwoordelijke terug belt!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brenda178