Klacht: Extra automatische afschrijvingen

Jeroen5765 op 01 november 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Er worden naast mijn normale abonnementskosten een heleboel rare extra afschrijvingen gedaan door Basic-fit van mijn bankrekening, personeel in sportschool kan mij natuurlijk niet helpen en verwijzen mij door naar de website waar eigenlijk ook geen goede service is te vinden. In het betalingsoverzicht op Mijn Basic Fit staan een aantal van die afschrijvingen vermeld maar in werkelijkheid zijn er nog meer afschrijvingen gedaan dan daar in is vermeld. Ik vind dit serieus een ernstige en kwalijke zaak.

Ik wil graag tekst en uitleg hoe dit kan en de extra afschrijvingen terug gestort krijgen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 november 2020 om 12:59 geantwoord

Beste Jeroen,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Wat vervelend om te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan betreft de betalingen van jouw lidmaatschap, vooropgesteld onze oprechte excuses hiervoor.

Ik ben het direct even gaan nakijken in onze administratie en ik heb op jouw bankrekeningnummer een tweede lidmaatschap gevonden waarvan deze vreemde betalingen afkomstig zijn. Dit lidmaatschap is vermoedelijk verkeerd aangemaakt tijdens jouw registratie en is verder niet gebruikt. Ik heb dit lidmaatschap per direct stopgezet en jou hiervan per e-mail een bevestiging gestuurd. Het teveel betaalde bedrag van € 129,00 zal je binnen 15 werkdagen terug ontvangen op het bij ons bekende rekeningnummer. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen5765