Klacht: extra afschrijving

op 10 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste NS,

laat ik voorop stellen, dat ik altijd zeer tevreden over jullie was, tot vandaag….

ik heb in Juli J.l een abonnement bij jullie afgesloten voor traject vrij reizen met de trein, voor een maand lang 2e klas.
nooit bij stil gestaan, dat ik via jullie site Ede-Centrum ipv Ede wageningen heb geselecteerd, nu ben ik dus, zoals jullie kunnen zien opgestapt (structueel) op Ede-Wageningen en ben zo elke dag naar Amersfoort gereisd, nu krijgt mijn partner van jullie een incasso van 57.79 voor het reizen buiten mijn traject, oke…..dat kan….. alleen, welke nederlander is er in deze tijd een dief van zijn eigen portomonnee? als ik via jullie site kijk, dan zie ik dat mijn abbo 201,10 heeft gekost, als ik het abbo had afgesloten voor Ede-wageningen naar Amersfoort, kostte mij dit 210,00……. dat is dus €8,90 meer…. en nu vinden jullie dat ik 57.79 moet betalen, dat scheelt €48.89???

wanneer jullie die €48.89 als coulance wijtschelden en ik alleen die €8,90 extra moet betalen welke ik ook kwijt zou zijn als ik dat abbo had genomen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 07:51 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Heeft op 04 oktober 2016 om 13:41 geantwoord

Belachelijk, ze bieden niet eeens een oplossing daar wacht je dan ruim een maand op!!!! Onmenselijke klote organisatie!

Alle klachten die gemeld zijn door Ilsevandepol