Klacht: Externe schade maar winkel heeft niets geconstateerd

op 19 oktober 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Samsung S5 van m’n dochter (2 mnd oud) gaf ineens een hele rij dode piksels. Medwerker Samsung store microscopisch onderzocht en geconcludeerd dat toestel onbeschadigd was. Nu beweert Dynafix dat er sprake is van externe factoren en dat reparatie buiten garantie valt Foto toegevoed met grote kras op t scherm.. Waaaatt?? En of 60€ ondrrzoekskosten betalen waarna toestel wordt teruggestuurd, of aftsnad doen of alternatief toestel kopen voor €400. Wat een iplichtingspraktijken zijn dit. Gezien het aantal klachten over Dynafix zal er e.e.a. moeten veranderen,bij dit zieke bedrijf. Maar hoe haal je hier je recht?

Kostenloos ongerepareerd terugsturen binnen een week!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Heeft u voor mij het IRMA-nummer? Dan kijk ik graag even mee. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

Reactie van de melder van de klacht beezz

1 maand geleden - Rep nr is 14144148

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Bij binnenkomst van het toestel heeft de monteur geconcludeerd dat er een barst in het beeldscherm zit. Om deze reden komt de garantie te vervallen en heeft u een prijsopgave gekregen. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

Reactie van de melder van de klacht beezz

1 maand geleden - Die barst zat er niet in toen hij werd opgestuurd en we geloven het gewoon niet! En het waardeloze verhaal dat deze barst alleen met speciaal licht te zien is, al helemaal niet. Wij willen het toestel gewoon kosteloos teruggestuurd krijgen en zo niet, dan stappen we naar een advocaat via de rechtsbijstandverzekering. We hebben foto's naar Samsung gestuurd van net voor de verzending waarop de rij met dode pixels duidelijk te zien zijn maar GEEN BARST. Dit werd door de winkel bevestigd.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:43 geantwoord

Geachte klant,

We hebben naar aanleiding van uw reactie het toestel inmiddels kosteloos geretourneerd. Wij zullen de klacht dan ook bij deze afsluiten.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door beezz