Klacht: Express Service binnen 1 dag uw toestel gerepareerd terug

op 26 november 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Heb na betalen van 24,95euro het toestel meegegeven aan een koerier van Dynafix. Heb per mail een bevestiging uw telefoon wordt vandaag opgehaald (na18u) en morgen na 18u ontvangt u uw toestel weer retour.
Wat denk je geen koerier dus geen toestel. Nergens op de site of in de mail staat een regel dat deze afspraak niet doorgaat als er een onderdeel besteld moet worden. Het scherm is 3 maanden al vervangen en nu weer defect en dan hebben ze geen schermen op voorraad??
De koerier moest al lachen toen ik zei tot morgen..
Als je belt moet een je nr bellen met 0,45 per minuut dan krijg je te horen we hebben geen onderdelen. Wat voor prut reparatiecentrum is dat als je geen onderdelen heb.

Ik wil dat k*^%t toestel niet meer terug wil een nieuwe toestel en geen tweedehands toestel.
Is toch niet normaal dat een scherm na 3 maanden weer defect gaat.
Beloof dan niet als je iets kunt waarmaken of vermeldt dat je dit NIET kunt garanderen dan had ik die 24,95euro ook in de zak gehouden.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

3 dagen geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht JM de Gier

3 dagen geleden - Heb gisteren met jullie (dynafix) gesproken en Samsung gesproken maar er wordt naar elkaar verwezen Kevin (dynafix) zeg je moet bij Samsung zijn en Samsung Lucian zeg je moet bij Dynafix zijn? Nu snap ik er helemaal niets meer van? mijn rma is iRMADRSA14303249 Nu heb ik gisteren bij Samsung aangegeven dat ik niets snap waarom jullie niet weten wie mijn 24,95euro gaat terugstorten En samsung heeft mij beloofd binnen 6 dagen een oplossing te bieden aangezien mijn reparatie ivm een tekort aan onderdelen heel lang gaat duren.

Bericht van Dynafix

3 dagen geleden - Goedemorgen, Heel vervelend te vernemen dat er meer verwarring ontstaat door naar elkaar te verwijzen. Beiden antwoorden zijn echter deels juist. Wij hebben geen invloed op de levertijd van de onderdelen, hiervoor is Samsung verantwoordelijk en hierop kan ik dan ook niet aangeven hoe lang dit nog zou kunnen duren. Samsung belooft een oplossing te bieden, dan ga ik er vanuit dat dat door hen in orde gemaakt wordt natuurlijk. Betreffende de kosten, daarvoor moet u bij ons zijn. Zou u mij via e-mail ( wecare@dynafix.com ) onder vermelding van uw iRMA-nummer een betaalbewijs van deze kosten en uw IBAn & de tenaamstelling willen sturen? Dan ga ik uiteraard kijken wat ik daaraan kan doen om u tevreden te stellen want dit is inderdaad een langer proces dan waar u voor betaald hebt. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 29 november 2016 om 10:46 geantwoord

Geachte klant,

Ik heb uw e-mail met alle informatie ontvangen en doorgezet. Ik heb inmiddels ook een reactie van mijn collega en de volledige kosten welke u betaald heeft voor de express repair worden aan u terugbetaald. U mag het bedrag binnen 14 dagen op uw bankrekening retour verwachten.

Wij hopen u hiermee uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht JM de Gier

3 dagen geleden - De klacht is half opgelost, heb nog steeds mijn telefoon niet retour maar ik krijg de kosten die gemaakt zijn binnen 14 dagen retour.

Alle klachten die gemeld zijn door JM de Gier