Klacht: Exploderende kaars

op 03 februari 2014 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik had visite en mijn Rituals kaars stond heerlijk te branden in mijn woonkamer. Ineens hoorde wij een knal en toen wij keken lagen er stukjes lont te smeulen op mijn vloer, en op mijn buffetkast lag het ijzeren onderstukje van het lontje te smeulen. Overal was kaarsvet heengevlogen, overal waren stukjes glas heengevlogen. Eerst gauw alles uitgeblazen, toen de schade gaan bekijken. Helaas blijvende brandschade aan mijn gloednieuwe buffetkast. Valt niks meer aan te doen.

Tevens levensgevaarlijk. Dolgelukkig dat er op dat moment geen personen dichtbij de kaars waren. De glasscherven lagen overal. Gelukkig geen letselschade. Het glas sprong alle kanten op, het zou maar in een oog terecht gekomen zijn.. Als wij er niet zo snel bij waren geweest had mijn buffetkast helemaal in de brand gestaan.

Een kaars van dat bedrag, daar verwacht ik meer van. Zeer teleurgesteld, maar eigenlijk ook wel erg boos. De schade, daar kan ik niks meer mee. Ik zal nooit meer een kaars van Rituals kopen.

Geen idee. Is hier een oplossing voor!?

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rituals in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jamilladekker