Klacht: niet op de hoogte gesteld over tariefsverhoging

op 27 juni 2012 over Experteam in de categorie Juridisch

In het verleden heb ik gebruik gemaakt van het Experteam dit was naar volle tevredenheid. Mij is toen medegedeeld dat het tarief was 15euro per 15 min.was.
Onlangs heb ik een afspraak gemaakt met dit Experteam op maandag 18 juni, ik kreeg een bevestiging dat ze dinsdag 19 juni langs zouden komen.In deze bevestiging stond het volgende: ons tarief is 15 euro per kwartier.
De klacht werd snel en binnen een half uur verholpen waar ik erg blij mee was. Wat schetst mijn verbazing dat ik een bedrag van 45euro moest pinnen, ik plaatste de opmerking dat dit bedrag niet overeenkomt met dat wat er in uw mail stond. Deze meneer gaf aan dat dit het nieuwe tarief was. Ik heb dit betaald maar heb daarna uw mail gelezen en daar werd het oude tarief genoemd.
Enkele dagen later heb ik telefonisch contact opgenomen met het Experteam, er werd mij verteld dat 45 euro het nieuwe tarief is. Wel gaf men toe dat er in de bevestigingsmail het oude tarief nog vermeld wordt en dat dit zo snel mogelijk zou worden veranderd.
Mijn mening is dat ik recht heb op het teveel betaalde bedrag.
Men deelde mij mede dat dit niet zou gebeuren en ik dan maar een klacht hierover moest indienen via uw website.

Teruggave van het teveel betaalde (15 euro)

Alle klachten die gemeld zijn door toplap