Klacht: 5

op 26 januari 2013 over Experteam in de categorie Juridisch

Voor installatie internetbellen verwees KPN mij naar Experteam voor een monteur.Deze zei dat een draadloze verbinding niet werkte en adviseerde Powerlan(2st.voor (85,00€)Vanaf dat moment heb ik dagelijks moeten resetten om verbinding te krijgen.Op 4 januari jl. was er geen verbinding meer te krijgen met internet, Experteam weer gebeld om een monteur. Deze laatste constateerde dat Powerlan niet meer werkte en herstelde de verbinding door het plaatsen van een USB wireless netwerk adapter en was verbaasd over het feit dat zijn collega dit niet voor elkaar heeft gebracht, kosten in deze € 29,00.Heb hierna een brief geschreven naar Experteam en het voorgaande voorgelegd.Na 14 dagen geen reactie, dus gebeld.Een medewerkster heeft toegezegd de directie per e-mail van mijn brief en klacht op de hoogte te brengen en zou vragen mij terug te bellen.Resultaat: nul. Nogmaals gebeld en deze medewerkster zou haar leidinggevende vragen mij te bellen.Tegelijkertijd deelde zij mij mede dat zij niet verantwoordelijk waren voor de werkzaamhden verricht door
de monteur, het zijn ZZP’ers. Noch KPN, noch Experteam hebben mij bij de aanvraag hierop gewezen en ben van mening dat zij de opdracht hebben geaccepteerd en dus wel degelijk verantwoordelijk zijn.

Of geld terug (€ 85,00)

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Experteam

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Experteam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Twigt