Klacht: Onterechte Afwijzing i.v.m Misverstand

Pierre Simon Thomas op 16 april 2016 over Experian in de categorie Financieel Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Mobiel.nl een abonnement afgesloten met toetselbundel. Dat zou geleverd worden binnen de 24 uurservice. Dat is toen gewijzigd in normale bezorgservice. En nu is het hele product GECANCELLED door Experian. Waarschijnlijk om het feit, dat het adres waar ik woon is een begeleidend woon huis voor jongeren tussen 14 en 20 jaar. En omdat IEMAND ANDERS zijn abonnement niet netjes kan betalen mag IK geen nieuw product bestellen omdat IK op hetzelfde adres woon!
Het zou namelijk van de zotte zijn dat ik geen abonnement mag afsluiten omdat op mijn adres IEMAND ANDERS woont die zijn abonnement niet kan betalen!

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat deze fout gefixt wordt. Ik wil contact krijgen ZO SNEL MOGELIJK met Experian. En ik wens dat het product gewoon wordt geleverd en bezorgd en afgehandeld voor hun fout! En ik wil graag dat hun de 30 euro aansluitkosten vergoeden bij Tele2 voor hun stompzinnige fout!

Alle klachten die gemeld zijn door