Klacht: Executoriaal derden beslag

op 17 juli 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb meedere malen contact opgenomen met het syncasso bureau om mijn verhaal te doen voordat er derden beslag werd gelegd op mijn inkomsten. Telefonisch werd ik meestal van het muur naar de kast gestuurd. En beweerde de destbetreffende persoon die ik telefonisch sprak M. Geuns dat er nog geen enkele dossier binnen was gekomen die betrekking had met mijn derden beslaglegging. Ik heb toen nogmaals contact opgenomen met Duo(opdracht gevers) om te vragen waar het dossier na toe is gestuurd maar kon deze meneer die ik telefonisch aan de lijn had niet in zien.Wat heel vreemd is want zij zijn namelijk degene die mijn dossier hebben doorgestuurd. Verder kon hij de meeste vragen die ik stelde om achter te komen waar mijn dossier naar toe werd gestuurd niet beantwoorden en gaf hij aan dat het gesprek zal beëindigen. Nogmaals heb ik Syncasso bureau benaderd om aan te geven dat ik heb gebeld met Duo en zij mij niet duidelijk konden vertellen waar mijn dossier naar toe is gestuurd. Advies van de medewerker die ik telefonisch sprak was om te wachten op diegene die het officiële stuk thuis langs brengt dus afschrift en aankondigen van beslag legging. Dit is niet gebeurd!! Tot dat ik vorige week op mijn werk was en een mailtje las dat Syncasso bureau executoriaal derden beslag gelegd heeft op mijn inkomsten. Ik wist niet wat ik las alles wat ik probeerde te voorkomen gebeurde. Er is dus beslag gelegd op mijn enige inkomsten waardoor ik eind deze maand in de schulden ga komen omdat ik nu mijn vaste lasten NIET kan betalen.Vandaag nam ik contact op met het Syncasso bureau om te kijken of er misschien nog een mogelijkheid was, kreeg vervolgens mevrouw B.Philipsen zaak behandelaar telefonisch aan de lijn. Probeerde mijn kant van het verhaal te vertellen maar dit lukte niet omdat mevrouw B.philipsen mij ging onderbreken tijdens het uitleggen wat erg vervelend is. En beweerde zij in haar beleving dat ik aan “schreeuwen” was telefonisch , en ging zij oude koeien uit de sloot halen die er helemaal niets mee te maken hadden. Terwijl het gaat om het dossier van het heden en niet verleden die zijn namelijk wel afbetaald. Mevrouw B.philipsen gaf duidelijk aan geen telefonische gesprek te willen als ik niet me mond hield en naar haar moest luisterde, ik bedoel ik wil ook mijn verhaal doen en moet ook gehoord worden. Maar mevrouw B.philisen gaf aan te gaan ophangen omdat ze geen gesprek aan wou . En zij ja ” stuur maar een mail??? Ik heb daarna een paar keer geprobeerd terug te bellen maar mevrouw b.philipsen nam op en gaf duidelijk aan dat als ik niet aan de telefoon luisterde zij zou gaan ophangen, dit heeft zij ook gedaan. Nogmaals een paar keer geprobeerd maar er werd opgenomen en opgehangen, en de laatste keer werd er opgenomen en kreeg ik niemand aan de lijn maar hoorde ik alleen mensen op de achtergrond praten. Schandalig en ongepast dit!

Ik ben tevreden als Syncasso bureau het derden beslag opheft zodat ik mijn vaste lasten kan betalen, want dit had niet zo moeten gaan. En ik zou graag een betalingsregeling willen treffen want zelf hiervoor heb ik niet de kans gekregen. En alle extra kosten die die erbij komen moeten worden vergoed.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Syncasso

4 dagen geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sanae charafeddine