Klacht: Excursiereis Zell am See 22/4 – 29/4 2017

op 07 mei 2017 over Effe Weg in de categorie Reizen Algemeen

Het excursieprogramma was veelbelovend maar de uitvoering liet veel te wensen over. De excursie dag naar de Grossglockner ging niet door. Oorzaak: tot 1 mei gesloten. Dit was vooraf bekend en had niet in de brochure mogen staan. (misleidende informatie)
Het alternatief was niet gelijkwaardig en werd verspreid over meerdere dagen. Daardoor werd de excursie naar de Himmler Watervallen verkort. Daardoor kregen we niet de gelegenheid de top te beklimmen. De buschauffeuse was boos op de te laatkomers en wilde weg rijden zonder hen. Er stond nog een ingelaste workshop Apfelstrudel op het programma, deze had ze zelf bedacht. Een duidelijke afspraak hierover was niet gemaakt.
Op maandag, woensdag en donderdag werd het programma zodanig veranderd waardoor we veel bezienswaardigheden misliepen. Ook Kufstein hebben we opnieuw bezocht, nu om te winkelen.
De busreis was buiten het seizoen gepland, waardoor er veel gelegenheden gesloten waren. Genoemde hoogtepunten zijn niet uitgevoerd. We zijn niet in Kirchberg geweest.
In 8 dagen hebben we slechts 3 foto-stops gehad.
De chauffeuse was niet klantvriendelijk en vertelde weinig inhoudelijke informatie tijdens de reis.

Wij zijn teleurgesteld in deze reis van Effeweg. Onze vraag is of de organisatie ons tegemoet wil komen met een vergoeding

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Effe Weg over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Effe Weg in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Roozeboom