Klacht: excursie

op 20 juni 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

We hadden op dinsdag een excursie beboekt en we zouden om 09:20 uur opgehaald worden voor het hotel met een mini busje om 09:00 uur zaten we al beneden bij de receptie en om 09:05 zijn we buiten gaan zitten zodat we zeker wisten dat we het busje niet zouden missen maar het busje is helemaal niet voor het hotel geweest . Om 09:50 weer naar binnen gegaan om bij de receptie te gaan bellen waar ze bleven en toen zeide ze dat ze al geweest waren en 10 min op ons gewacht hadden maar wij hebben niets gezien of gehoord we hebben gelijk contact op genomen met reisleider maar wel die dag na de kloten en van een vergoeding geen spraken van ja we konden dan vrijdag mee voor het zelfde geld had wel een korting verwacht maar daar was geen spraken van ben diep teleurgesteld in neckerman reizen dit was de eerste en tevens de laatste keer met hun ik raad het iedereen af om met neckerman te reizen

Dat ik gecompenseerd wordt voor de schade ontevredenheid die ik geleden heb eventueel een korting van de geboekte excursie

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Verhoeve, Voor behandeling en antwoord ontvangen wij graag van u: 1. Reserveringsnummer 2. Datum en bestemming excursie Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Thomas Cook Customer Service Neckermann

Reactie van de melder van de klacht Angela en Christine

1 jaar geleden - Hallo het reseveringsnr heb ik niet meer de bon moesten we afgeven aan de chauffeur De excursie was Dinsdag 14 juni 2016 Algarve Tours, LDA/Faro €159, 00 voor 2 pp Met vriendelijke groet Mevrouw Verhoeve

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 06 juli 2016 om 13:29 geantwoord