Klacht: Excursie

op 05 mei 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

We hebben op zaterdag 30 april een excursie besproken naar De Teide bij nacht. De reisleidster van Neckermann kon het bedrag niet afboeken want haar pas apparaat werkte niet. We zijn in totaal 3x terug gekomen bij de reisleidster en op t laatst vertelde ze na verder telefoontjes gepleegd te hebben dat de excursie niet door gaat. Balen want we hadden voor 2 dagen de auto gehuurd omdat we de excursie wilden doen. Nu konden we geen auto meer huren. Slechte zaak had een rot gevoel en vonden dat we lang aan t lijntje gehouden werden. We waren van 26 april – 3 mei in t hotel dream Noelia Sur.

Dat er in de toekomst als een excursie niet door kan gaan de reisleiding op tijd verwittigd worden en dat reisleiding de klant niet met zo rot gevoel weg laat gaan. Ze moeten proberen om iets anders te regelen desnoods bij andere excursie bedrijven.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 09 mei 2016 om 09:13 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Soontje
x