Klacht: Examinator locatie hoogeveen

op 19 september 2018 over CBR in de categorie Overheid

Niet mee eens met de beslissing van het CBR.
Mevrouw de examinator heeft mij voor de tweede keer laten zakken op haar persoonlijke voorkeuren.
Ik ben namelijk al ruim 20 jaar in het bezit van een rijbewijs B zonder incidenten.
Zelf rij ik veel met een aanhanger achter de auto en vandaar dacht ik laat ik rijbewijs BE gaan halen.
Nu ben ik in juli 2018 gezakt voor het B E examen ( in mijn ogen volledig onterecht ) maar afgelopen maandag 17 sept poging 2.
Ik heb precies volgens de regels gereden wat mij ook is aangeleerd in de les en vervolgens laat mevrouw mij zakken op haar persoonlijke reden.
Aangezien het al mega duur is om het hele rijbewijs te halen vind ik dit volledig
Onterecht
Dan komt er nog bij dat in de 40 min examen mevrouw minimaal 25 minuten met haar telefoon is bezig geweest ivb met haar persoonlijke problemen.
Dit zag ik op haar telefoon.
Momenteel neem ik in overweging om een advocaat in behandeling te nemen en dit verder te laten onderzoeken.

Ik ben tevreden als dit wel eerlijk word uitgezocht en niet in de zogenaamde beerput verdwijnt.
Ik vind het op deze manier totaal niet netjes hoe er op deze manier naar een examen word omgegaan.
Dit is totaal onnodig om iemand op deze manier op kosten te drijven.
Ik zou graag een gesprek met mevrouw willen samen met de klachten afdeling van het CBR en een advocaat die onderzoek laat verrichten naar de eerlijkheid van het verloop van het examen mede haar telefoongebruik

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PeterMulder