Klacht: Examenstof komt niet overeen met cursusmatieraal

op 08 september 2016 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze klacht:

Een medewerker van ons heeft twee keer het examen Logistiek Medewerker gedaan en is nu twee keer gezakt (in één maand).

Hij heeft beide keren bij ons aangegeven dat de examenstof niet overeenkomst met het cursusmateriaal van NHA.

De betreffende medewerker wil heel graag weer examen doen, maar weet nu niet hoe hij dit moet aanpakken aangezien het cursusmateriaal niet voldoende blijkt te zijn.

Gewenste Oplossing:

Wij willen als eerste heel graag dat NHA naar het cursusmateriaal gaat kijken en deze beter laat aansluiten bij het examenstof van het CBR.

Daarnaast willen we graag het examengeld terug ontvangen aangezien en wordt gepromoot (door NHA) een 100% slagingskans te hebben. Dat is niet juist.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Als eerste; vervelend dat uw medewerker 2 keer gezakt is voor het examen. Wij bieden inderdaad een niet geslaagd, lesgeld terug garantie. Deze stelt dat als de huiswerkopdrachten gemaakt zijn en het 2 keer niet lukt met het examen, dat het lesgeld dan terug betaald wordt. Als u hier gebruik van wil maken, stuur dan de bewijzen dat hij 2 keer gezakt is naar ons toe (dit kan per mail via info@nha.nl). Wij zullen dit dan verder voor u verwerken. Als tweede willen we graag ingaan op de opmerking dat het lesmateriaal niet aansluit bij het examen. Het lesmateriaal is opgesteld conform de exameneisen van het CBR. Wij verzoeken u vriendelijk concrete voorbeelden te geven van wat er incorrect zou zijn. Veel studenten maken namelijk met succes gebruik van dit lesmateriaal en wij zijn van mening dat het prima aansluit bij de exameneisen. Zodra wij de voorbeelden hebben ontvangen kunnen we hier verder inhoudelijk op reageren. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice NHA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 14 oktober 2016 om 08:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Tot op heden hebben wij nog geen reactie mogen ontvangen op ons bericht. Omdat de klacht al geruime tijd open staat en er geen verdere reactie is geweest zullen we de klacht hierbij sluiten.

Als u alsnog inhoudelijk hier op in wil gaan verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via info@nha.nl.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice NHA

Alle klachten die gemeld zijn door LBV