Klacht: geen service tijdens garantie periode

op 18 december 2018 over Evermes in de categorie Groothandels

op 27-03-2018 is door Evermes een massagestoel type Dallas geleverd. Sinds kort zit er een vervelende rammel in het massage deel voor de voeten en benen. Vandaag gebeld en gesproken met Willem, een gladde prater. Hij zegt dat het een bekende fout is van de leverancier, maar dat het geen kwaad kan en de massagefunctie niet beïnvloed en hij toont weinig animo om het euvel te verhelpen, maw we worden met een kluitje in het riet gestuurd. wij vertrouwen echter de rammel niet en willen dat de stoel nagekeken en rammel vrij gemaakt word. volgens Willem kan dat enkele weken duren en als de fa. Evermes beslist dat het geen garantie werk is moeten wij de voorrijd kosten en het arbeidsloon betalen. de rammel is overduidelijk aanwezig en de garantietermijn niet verstreken. als de beoordeling bij de fa. Evermes ligt hebben wij dus geen enkele controle en zullen waarschijnlijk moeten opdraaien voor een torenhoge rekening. dat kan niet waar zijn.

als de stoel goed wordt nagekeken, rammmelvrij gemaakt wordt en op kosten van Evermes wordt opgehaald en terug gebracht.

Alle klachten die gemeld zijn door TerJor1943